onsdag 22 juni 2011

Midsommar

Nu står midsommar framför dörren och jag har inte handlat ännu :( Usch, ska jag behöva göra det imorgon när ALLA andra handla??? Japp, det ska jag göra och jag ska göra det hos mina underbara arbetskamrater. Oxå om jag måste stå i kö hur länge som helst så är det värt det när man äntligen kommer fram och få ett leende och kanske till och med ett "Glad Midsommar" istället för ngn sur min på ICA.... :-)

Har ni redan handlat och planerat inför festen? Vissa ska ju har party och några ska bara umgås med familjen. Jag ska bara handla till mig och Klas. Kommer bli en väldigt lugn midsommar, då jag inte alls känner för att festa. Det har hänt för mycket tråkigheter nu, så nu får jag först försöka hitta till mig själv igen och det viktigaste av allt: MÅ BRA!!!! Mysig midsommar med älsklingen, ta ett glas champagne eller vin, äta sill och nypotatis...många jordgubbar kommer hitta vägen ner för matstrupen. Sen kanske slänga sig i bubbelbadet och bara ta det lugnt.

:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar