onsdag 29 juni 2011

Funderingar

Idag känns det lite bättre i hjärtat nu när man har fått tid att bearbeta sorgen. Det var så kaotiskt igår, då jag fick reda på allting via min moster som bor i Falkenberg. Hon berättade både att Margot hade dött och att hennes man Olle ligger på intensiven och är jättedålig. Vem vill mista två av sina kära familjemedlemmar på en gång???? Hela min värld bröt ihop :( kunde inte jobba och natten har varit en mardröm.
Idag så pratade jag med min kusin och hon sa att Olle bara var på intensiven med Margot och att han är ok. Han är bara väldigt chockad och ledsen. Så det var ingen bilolycka som min moster sa. Margot fick ett bråk och dog omedelbart. :( så nu när man vet hur det är och vad som egentligen har hänt, så mår man bättre och kan bearbeta det hela på ett annat sätt också om det är tungt. Fick ju sista kramen av henne i söndags :(

Vill säga tack och ge alla mina underbara arbetskamrater bamsekramar. Ert stöd hjälper mig mycket. Tack för alla söta sms :) <3. Lav ya all!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar