torsdag 12 maj 2011

Vår :)

Vart har tiden tagit vägen? Tyckte att det var igår jag gjorde mitt förra inlägg, men det har ju gått veckor....har haft så mycket att göra att tiden bara har flätor iväg och jag har inte haft en enda tanke på min blogg. Men så idag när jag läste några bloggar jag följer kom lusten tillbaka :) visserligen har det inte hänt så mycket roligt i mitt liv, men man kan ju ändå skriva ner några rader så att ni har ngt att läs och inte glömmer bort mig ;)

Vill inte skriva om alla tråkigheter som har hänt. Man blir bara ledsen av det. Istället vill jag skriva om hur mycket jag älskar min sambo Klas. Han betyder allt för mig och även om vi har haft/har en jobbig tid så håller vi ihop och löser problemen tillsammans. Det är inte alltid lätt och ofta känner jag att jag skulle behöva en kompis att prata av mig med. Samtidigt så vill man ju inte belasta en kompis med mina problem :( jag håller masken och försöker se glad ut.
Denna helgen kommer bli extra mysig då vi har Baloo hos oss:) ska ut på promenader, kela och leka. Myspys hela helgen

Önskar er Allan en trevlig helg ich vila upp er ordentligt nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar